Położenie:
Hotel otoczony przepięknym i dobrze utrzymanym tropikalnym ogrodem, zbudowany w oryginalnym, afrykańskim stylu swahili. Zlokalizowany na południowym wybrzeżu Mombasy, ok. 40 km do centrum miasta i ok. 45 km od lotniska.
Plaża:
Hotel znajduje się bezpośrednio przy publicznej, szerokiej plaży Galu z drobnym piaskiem. Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe dostępne bezpłatnie na terenie hotelowego ogrodu przy plaży.
Do dyspozycji gości:
Recepcja 24 h, 4 restauracje: główna, a'la carte włoska i a'la carte hinduska (bezpłatne-wymagana wcześniejsza rezerwacja) oraz a'la carte serwującą owoce morza w porze kolacji (wymagana rezerwacja, płatna dodatkowo), kawiarnia przy basenie serwująca ciepłe napoje i przekąski, a także 2 bary: główny oraz przy basenie serwujące napoje bezalkoholowe, lokalne alkoholowe, piwo, koktajle. Goście mogą korzystać z basenu ze słodką wodą z wydzieloną częścią dla dzieci leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe dostępne bezpłatnie przy basenie. Ponadto: sala telewizyjna oraz sklep z pamiątkami. Goście mogą swobodnie przemieszczać się między hotelem Neptune Paradise oraz Neptune Village Beach Resort & SPA (animacje) i korzystać z barów oraz restuaracji.
Wyżywienie:
All Inclusive: śniadania (07:00-09:30), lunche (12:30-14:30) oraz obiadokolacje (19:00-21:30) w formie bufetu w restauracji głównej. Do posiłków podawane są: soki, kawa, herbata, lokalne piwo oraz wino. Przekąski w ciągu dnia (10:00-18:00) oraz napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole serwowane w barach (10:00-24:00).
Program sportowy i animacyjny:
Hotel oferuje bogaty program animacyjny, m.in.: zabawy sportowe, gimnastyka, przedstawienia, pokazy mody, dyskoteka czynna do godz. 24:00 oraz afrykańskie wieczory tematyczne. Ponadto: kort tenisowy, siatkówka plażowa, łucznictwo, tenis stołowy, rzutki. Dla dzieci mini klub (4-12 lat). Dodatkowo płatne: centrum SPA, fryzjer, sporty wodne na plaży. Dla dzieci: 6 x w tygodniu figloklub z polskim animatorem (od połowy czerwca do połowy września).
Internet:
Bezpłatny Internet Wi-Fi w częściach ogólnodostępnych hotelu.
UWAGA!!!
Na teren Kenii mogą wjechać wyłącznie osoby, które przyjęły pełen cykl szczepienia przeciw COVID-19 (czyli co najmniej 2 dawki szczepionki jedna dawka tylko w przypadku Johnson & Johnson, a od pełnego zaszczepienia musi minąć co najmniej 14 dni) LUB tzw. ozdrowieńcy(max. 90 dni od przebytej choroby COVID-19) oraz posiadają negatywny wynik testu RT PCR na Covid-19.
Wymagane dokumenty przy wyjeździe do Kenii:
1. Paszport
Do przekroczenia granicy kenijskiej przez obywateli Polski konieczny jest paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu z Kenii.
2. Wiza
Przed wylotem do Kenii należy wykupić wizę drogą elektroniczną na stronie: www.evisa.go.ke. Zgodnie z informacją na stronie wiza kenijska powinna zostać wydana do 48 godzin od aplikacji.
Nie ma możliwości zakupu wizy po przylocie, na lotnisku w Mombasie.
Osoby, które nie zawizują się drogą elektroniczną i nie otrzymają dokumentu, nie zostaną wpuszczone na pokład samolotu w Polsce. O szczegółową instrukcję wizowania prosimy pytać opiekunów rezerwacji.
Uwaga! Dzieci do 16 roku życia są zwolnione z obowiązku wizowego pod warunkiem, że podróżują z opiekunami prawnymi.
Powyższe warunki wizowe obowiązują obywateli Polski (osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym).
3. Należy okazać negatywny wynik testu RT PCR na COVID-19 zrobiony nie wcześniej niż 72 h przed wylotem (w laboratoriach certyfikowanych przez odpowiednie władze krajowe i międzynarodowe oraz przetłumaczony na język angielski). Dzieci poniżej 5 roku życia zwolnione są z obowiązku testowania na COVID-19.
4. Dotyczy osób powyżej 18 roku życia - należy posiadać Unijny Certyfikat COVID-19 (z kodem QR)lub Unijny Certyfikat potwierdzający status ozdrowieńca (z kodem QR) ważny max. 90 dni od przebytej choroby COVID-19.
Dzieci do 18 roku życia muszą posiadać negatywny test PCR na COVID-19 zrobiony nie wcześniej niż 72 h przed wylotem (w laboratoriach certyfikowanych przez odpowiednie władze krajowe i międzynarodowe oraz przetłumaczony na język angielski).
5. Przed wylotem do Kenii należy zarejestrować się i wypełnić ankietę online dostępną na stronie: w celu uzyskania kodu QR (wzór wypełnienia wniosku dostępny jest u opiekunów rezerwacji).
6. Przed wylotem do Kenii należy zarejestrować się i załączyć 2 dokumenty (certyfikat szczepienia oraz negatywny wynik testu PCR) na stronie:www.globalhaven.org w celu uzyskania kodu QR (wzór wypełnienia wniosku dostępny jest u opiekunów rezerwacji.). Rekomendujemy posiadanie zarówno papierowej jak i elektronicznej wersji.
Termin: 09.12 - 17.12 (8d / 7n)
zapraszamy
☄️☄️Kontakt z nami 534-000-231 (24h)☄️☄️
📞Oddział Rawa: 733-000-136 opiekun rezerwacji (Justyna)
📩Kontakt mailowy: grojec@aishatravel.pl